הפרצוף האמיתי של דודו קובי מתגלה- "2025" ביקורת צפיה

סיגל תמם | צילום מסך מ"2025"
סיגל תמם | צילום מסך מ"2025"

למרות הסיפור האישי המרגש התוקפנות שלו כלפי סיגל תמם חצתה כל גבול וחשפה בן אדם חשוך. לימור חייל נשברת ושלישיית נטע-הודיה-סיגל זוכות מן ההפקר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

סוף סוף זה הגיע, הפרק שייזכר כפרק שבו התחלנו להתחבר לתושבים ולהתעניין בתוכנית. הגיע הזמן אחרי שהזריקו לנו לוריד 4 פרקים בשבוע.
הפרק נפתח כשנטע היפהפיה יושבת בבר ומתבכיינת על זה שאין לה אהבה. רד הברמן שואל על הגברברים בעיר, ונטע מתחילה לפסול – את דודו וסמי היא לא מעניינת כי הם גייז, ג'ו וג'קי הם כמו אבא ואבא חורג שלה, ומיכאל ודומיניק הם שני אחיה קטנים. ובאין ציפור שיר גם רובוט ייחשב לסביר, וכך מצאה עצמה נטע מפלרטטת עם רד הברמן בלי הידיים.

השאלה היא האם ההפקה תממן את הפסיכולוג שהיא תצטרך אחרי הרומן הזה, נטע צ'רנר | צילום מסך מ"2025
השאלה היא האם ההפקה תממן את הפסיכולוג שהיא תצטרך אחרי הרומן הזה, נטע צ'רנר | צילום מסך מ"2025

 

>> "אצבע בעין של 'האח הגדול'": מה חשבנו על התוכנית 2025?

בינתיים סיפור האהבה הזה נותר על אש קטנה ונטע נאלצה לחגוג את הוולנטיינז בבר עם בני משפחתה החורגת, מסתבר, ויחד עם יתר התושבים – במסיבה העצובה בעיר. אמנם רד הברמן קישט בבלוני לבבות וממתקים, אבל מוזיקה – יוק, ועל הדרינקים – צריך לשלם. לימור התרעמה על הרובוט וניסתה להכנס איתו למשא ומתן עצבני שייתן אחד מהשניים חינם – או דרינקים או מוזיקה כי ככה זה בחיים, או לפחות בניו יורק מכורתה, אם היא לא אוהבת את הוייב היא קמה והולכת לבר אחר. רד הזכיר לה שאין מקום אחר, ולימור נשארה בעל כורחה במסיבת מקלט מכיתה ד', בלי מוזיקה, בלי דרינקים, ובלי עניין.

אין מתנות חינם, לימור חייל | צילום מסך מ"2025
אין מתנות חינם, לימור חייל | צילום מסך מ"2025

 

בהמשך חזרנו למענקים שקיבלו שישה תושבים מהצופים בבית. לאחר שהצופים החליטו לפנק את הודיה ונטע במענק הן הורידו את סיגל מראש הטבלה. עם ההחלטה על הסדרי לינה לשבוע הקרוב, זה היה האות בשביל דודו לצאת לקרב: הוא נכנס להן לכיס, הכריח אותן לשחרר את הדירה, ואפילו איים עליהן שאם לא יישנו במלון הוא ייגמור להן את הכסף בבידינג על המיטות באכסניה. הן מצידן הודיעו שהן לא מעוניינות לעבור לסוויטה כי הן רוצות להתערבב עם יתר הדיירים ודודו פירש את זה כגרידיות, התבנקרות ואף הטיח בסיגל שהיא מתקמצנת.

מה שדודו לא הבין זה שזה לא שהבנות מתקמצנות, זה שנטע חייבת לברוח ממלתעותיה של סיגל, שאובייסלי דלוקה לה על התחת, ושנטע "מזכירה לה את האקסיות שלה". דודו לא יודע שיום קודם בדירה, נטע עשתה שמיניות באוויר בטיעונים לא-טיעונים כדי להסביר לסיגל למה לדעתה הן צריכות לפרק את ברית השותפות כדי להתחבר עם האחרים. לכן על אף כל הג'ובות שבשעון-ארנק שלה, לישון עם הודיה וסיגל במלון יחזיר אותה לאותה הנקודה בדיוק, חברה-אסירה של סיגל, רק עם פחות כסף.

העלבונות של דודו פגעו בסיגל, והיא הצביעה על העובדה שההתפרצות שלו הייתה לא במקום, ושסך הכל היא צעירה ממנו, ושזה לא כוחות. תכלס.

דודו קובי, סיגל תמם והודיה כהן | צילום מסך מ"2025"
דודו קובי, סיגל תמם והודיה כהן | צילום מסך מ"2025"

 

סיגל תמם | צילום מסך מ"2025"
סיגל תמם | צילום מסך מ"2025"

 

יום למחרת התברר שהבחירה במלון דווקא הייתה מוצלחת: כמו נירון, קיסר רומא, שהעלה את בירת האימפריה באש רק כדי לראות אותה נשרפת, האיש שבקיר, כקיסר שהוא, מיד הרס בסופה את העיר שבנה בעשרות מיליונים. ההרס כלל: הפסקות חשמל ועץ נופל שחסם את הכניסה לדירת השותפות ופתח כמה קצוות חשמל ועצבים חשופים. כדי להציל את דיירות הבית, לימור, שרי ודומיניק, היושבות בחושך כאחרונות הפולניות, יזם ראש העיר את המשימה העירונית "מכת ברק" אותה ניהלה סיגל. במשימה היה על התושבים לפעול בשיתוף פעולה ולתקשר באמצעות מגפונים כדי להעביר אינפורמציה מ"חברת החשמל" שהתקשרה לתא הטלפון כדי לערוך מספר בדיקות, אל דירת השותפות.

הטעות הייתה לתת לג'קי, סבא-טכנולוגיה, את המגפון כדי להעביר הוראות ברחבי העיר, כי בכל פעם שהוא רק פתח את הפה, הוא לחץ בטעות על כפתור הסירנה. היינו שמחות לחסוך את המידע הזה מכן, אלמלא המעוכבות הקטנה שלו חשפה נס קטן – צחוק הפעמונים הענוג של ג'ו פעמוני, התושב שסוף סוף הצדיק את קיומו במשחק.

נס נוסף וחשוב לא פחות התגלה בדירת השותפות, שבזמן העלטה ניצלו את השעות המתות כדי לבכות קצת בחושך ולעשות שפם. בנושא קשור כבר ציינו שלימור היא הפייבוריטית שלנו? חלום שלנו לדעת לעשות לעצמנו שפם ועוד בחושך.

לימור חייל | צילום מסך מ"2025"
לימור חייל | צילום מסך מ"2025"

 

אך אל דאגה, עץ מקלקר שנופל בעיר לא אמיתית אינו באמת נופל, הוא רק נח טיפה. כעבור יממה בה כל התושבים התגייסו במשימות שונות להצלת הבית – הסדר שב על כנו. ההתנצלויות של דודו לסיגל התנוצלו, הפיג'מות התואמות של דודו ויוסי נרכשו, וכעת על התושבים להתמודד עם החוק החדש הבא: תשלום מיסים. נפלא מבינתנו איך בהפקה לוקחים את כל פינות הקיום החשוכות ביותר ועושים מהן רייטינג, אבל אנחנו לא יכולות לחכות כבר לגלות.

הבוקר קיבלנו דיווח כי ג'קי סבג, כן גם אנחנו בהתחלה לא ידענו מי זה, עזב את העיר בשל בעיות רפואיות. עצוב? לא לנו.

שורה תחתונה:
הטוב:
ברית בית האבות שנוצרה בין ג'קי לג'ו שחלקו מיטת קומותיים והחליטו מי למעלה ומי למטה על בסיס מי נוחר יותר ומי קם להשתין יותר.

הרע: שלישיית המחץ מחלקות לחיים כהן ציונים על ארוחת המלכות "זה נעים לי בפה". חברות, זה שף חיים כהן בשבילכן, ואתן לא תצטטו ביקורות ששמענו אלף פעם בכל ריאליטי אוכל אחר.

המכוער: הדיירות בבית השותפות – שרי, מנואל ולימור – קונות הצצה לסוויטה במלון, ומקבלות בהפוכה עם וידאו של עצמן מלפני חצי דקה מרכלות על החברות שבמלון.

לייף גואל: ללמוד לעשות שפם בחושך כמו לימור.

מחרוזת פנינים:

מיכאל מסביר למה לא יעבור למלון: "לא רואה את עצמי מתפנק בחלוק עם הבייבל בחוץ". זה לא התנ"ך שאנחנו גדלנו עליו.

דומיניק ממציא פועל חדש ואפקטיבי כדי ששלישיית המחץ, והודיה תחילה, לא יצטרכו לישון ברחוב: "אני מוכן להתהמלס".

שרי על המעבר לדירת שותפות: "לא יהיה לנו שיער ערווה של בנים בשירותים". תובנה שחשובה לכולנו.

הודיה התבאסה שפותחים עליה עיניים כשהיא בראש הטבלה, ודומיניק ממהר ללמד אותה איך העולם עובד: "הסוסים שמקדימה חוטפים את כל השוט".

דודו מצדיק את ההתפרצות על סיגל: "אני תופס את עצמי כבייבי פייס". טוב, אחי.