סתיו קצין משתפת: "עשיתי ציצי פעמיים ואני מרוצה מאוד"

סתיו קצין | צילום: אור גפן
סתיו קצין | צילום: אור גפן

סתיו קצין, בוגרת "האח הגדול", חושפת את סודות הטיפוח שעוזרים לה להשיג את מראה הברבי האהוב עליה כל כך, ומגלה איך התחילה לטפח את עצמה כבר בגיל 4

88 שיתופים | 132 צפיות

סתיו קצין, בת 34, "כוכבת הברבי של ישראל" (הגדרה שלה), הגיעה למקום השני ב"האח הגדול" 2023, משפיענית רשת וקוסמטיקאית, בעלת מכון קוסמטי ובעלת עסק של הופעות לבר ובת מצווה עם שון בלאיש. גרושה ואם לשניים, בני 8 ו-5, מתגוררת באריאל

>> זה באמת מטורף: שלי גפני מגלה את הסוד לעור פנים זוהר וקטיפתי

שגרת טיפוח

"גיליתי את עולם הטיפוח כבר בגיל 4, כשראיתי את אמי מטפחת את עצמה וניסיתי לחקות אותה. אני בת יחידה בין שני אחים, ואז ומתמיד הייתי הנסיכה של הוריי. בגיל 12 כבר התחלתי להשתמש במוצרים, כשיצא לי פצעון קטן, והייתי הולכת עם אימא שלי לקוסמטיקאית שלה. כבר אז רציתי להיות קוסמטיקאית כשאהיה גדולה. אני מתפנה לטיפוח אחרי שאני שמה את הילדים במסגרות. במקלחת אני אוהבת להשתמש בשמן רחצה מינרלי של ללין, ואז מנקה פנים עם חומצות של ביופור. לאחר מכן אני שמה סרום של ביופור למיצוק, ואז קרם לחות של הוא פיור KB של קובי ברוך. אני לא מוותרת על קרם הגנה ועל מסכות פנים לניקוי ושיקום העור. קרם הגוף שלי הוא 'פיור סדקשן' של ויקטוריה סיקרט".

Gentle clean של ביופור. 114 ש"ח | צילום: יח"צ
Gentle clean של ביופור. 114 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות KB PURE, מחיר 320 ש"ח | צילום: ישראל כהן
קרם לחות KB PURE, מחיר 320 ש"ח | צילום: ישראל כהן

קוסמטיקאית

"אני הקוסמטיקאית של עצמי. למדתי את התחום וגם איפור, עיצוב שיער ותוספות שיער, ואפילו מיקרובליידינג לגבות. לצערי, אין לי מספיק זמן לטיפוח של עצמי. הלוואי והייתי מוצאת עוד קוסמטיקאית, כך שהיינו עושות טיפולים הדדיים זו לזו".

אנטי אייג'ינג

"אני עושה לעצמי בקליניקה שלי טיפולים עם מכשור בגלי רדיו ופרקשיונל. התחלתי עם בוטוקס כבר בגיל 27, ואני עושה כיום הזרקות אצל ד"ר נסים עבוד בנצרת – כולל עיצוב קו לסת, שפתיים וחומרי מילוי בפנים כדי לשוות לעצמי את מראה הברבי. גדלתי על ברביות וזה מודל היופי בעיניי: מראה בלונדיני, עיניים כחולות וציצי גדול. עשיתי ציצי פעמיים: פעם אחת בגיל 21, אז הגדלתי עם 300cc כי הייתי שטוחה ואחרי הלידות. בגיל 30 עשיתי החלפת שתלים ובגלל שהנקתי, החזה שלי התרוקן – אז הגדלתי בעוד 250cc ואני מרוצה מאוד".

איפור

"אני משתמשת הרבה במוצרים שאינם יקרים, עוד מהימים שלי כחד הורית כשלא היה לי כסף לקנות מוצרים יקרים. אני מאוד אוהבת את הפלטה של ביוטי קר להצללה, וגם את השפתונים ועיפרון השפתיים של סקארה אבל יש לי גם מוצרים יקרים יותר. אני משתמשת במייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר ובפודרה של שאנל, שאין עליה בעולם. אני אוהבת גם את המסקרה המעבה של מייבלין ניו יורק, אבל אני גם מדביקה לעצמי ריסים שמחזיקים שבועיים עד חודש".

מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה SKY HIGH COSMIC של מייבלין. 50 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה SKY HIGH COSMIC של מייבלין. 50 ש"ח | צילום: יח"צ

 

בושם

"אני אוהבת בשמים מתוקים וחזקים שהשובל שלהם הולך, ואנשים שואלים אותי מה זה הריח המטורף הזה. אני מאד אוהבת שניים: את קוקו שאנל ואת ROSES MUSK של MONTALE".

בושם של מונטל ROSES MUSK. מחיר 259 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם של מונטל ROSES MUSK. מחיר 259 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"צבע השיער הטבעי שלי הוא חום אגוז. בגיל 16 הפכתי לבלונדינית, בצבא חזרתי לצבע הטבעי אבל אחריו הרגשתי שזה לא אני, שבלי הבלונד אנשים לא מסובבים אחרי את הראש – ואני אוהבת תשומת לב. אחרי הצבא השלמתי בגרויות ובמקביל עבדתי במספרה, מאז אני בלונדינית ונשארת בלונדינית עם שיער ארוך ארוך. אני חופפת שיער עם מוצרי REVIVEL לשיער בלונדיני ופגום, מדי שלושה עד ארבעה ימים. אני מייבשת בלי פן, והשיער נשאר חלק. אחת לשבועיים אני עושה שורשים אצל משה אוזן בפתח תקווה. מאז שחליתי בפיברומיאלגיה, השיער שלי הפך מאוד דליל. עד לאחרונה עשיתי תוספות במסגרת שת"פ מסחרי, אבל אחרי שהפרסומים קצת ירדו הוא החליט לא לפרגן לי. אני בן אדם טוטאלי, אוהבת לפרגן וכואב לי שכשצריך אותך נותנים לך ואחרי – זורקים אותך. אז עכשיו אני מחפשת מישהו שיתאים לי מבחינת אורך השיער והכמות כדי לפרגן לו בפרסום בתמורה לתוספות".

>> כואבות ושחוקות: המפורסמות שמתמודדות עם פיברומיאלגיה

מני פדי

"אני עושה בניה וג'ל בצפון תל אביב אצל 'עומרי קוסמטיק' אחת לשלושה שבועות. הצבע האהוב עליי הוא ורוד בייבי".

גבות

"אני עושה לעצמי בקטנה עם שעווה. אני אוהבת גבות בעלות מראה טבעי, ולכן בקושי נוגעת בהן".

כושר

"אני עושה פילאטיס ויוגה בסטודיו U באריאל שלוש פעמים בשבוע. בעבר עשיתי גם אימוני כוח, אבל הפסקתי בעקבות פריצת דיסק. הכי חשוב לי לעצב את הגוף ולהגמיש אותו, והפילאטיס מצוין לזה".

תזונה

"אני רזה באופן טבעי, אבל כמובן שאני לא אוכלת מבוקר עד לילה. ממילא הקיבולת שלי לא גדולה, ואני מרגישה שובע מהר. אני מתחילה את הבוקר רק עם נס קפה, ומתחילה לאכול רק סביב אחת-שתיים בצהריים. אני הכי אוהבת סושי ולפעמים אוכלת סלט או טוסט. אני לא חובבת בשר, וכשמדובר בעוף אני מעדיפה כנפיים על האש. הילדים שלי אוכלים צהריים במסגרות ולארוחת ערב אני אוכלת מה שהם אוכלים: קורנפלקס עם חלב, ביצה או חביתה, ולפעמים סושי. הממתק שאני לא יכולה זה סוכריות LOLLY FIZZ בטעם אבטיח. אני אוכלת את זה על בסיס יומי. חוץ מזה, פעם בשבוע הילדים ואני הולכים לאכול ופל בלגי וגלידה בגולדה".

סתיו קצין | צילום: אור גפן
סתיו קצין | צילום: אור גפן

>> אתי קובו: "לא תמיד הכל הולך בחיים. למדתי מהכישלונות שלי"

הטיפ שלי לחיים

"למדתי בחיים שאנחנו לא צריכים להתעסק בעבר, כי זה רק מוריד אותנו ומוציא לנו את הרוח מהמפרשים. עברתי דברים בחיי: מות אבי, גירושין מאבי ילדיי, זכיתי במקום שני ולא ראשון ב'האח הגדול' והרגשתי שהניצחון נלקח ממני בגלל שינוי בניקוד והנקמה של הדיירים בי. אבל אנחנו צריכות להבין שמה שקורה לנו הוא לטובה. מי שמסובב את הגלגל זה הקדוש ברוך הוא. למדתי גם שאף פעם אני לא צריכה להשוות את עצמי למישהו אחר, ותמיד להעריך מה שיש לי ולהגיד תודה. חוץ מזה, אנחנו צריכות להאמין בעצמנו. אני שואפת להקים מכון קוסמטי גדול, אבל אני חיית במה וזה הפאשן האמיתי שלי. אני לא נועה קירל, אבל החלום האמיתי שלי הוא לעמוד על הבמה כשחקנית או מנחה. היום אני מופיעה בבת מצוות עם שירים שלי, ואני אוציא עוד שירים – כי כשיש לנו חלומות, אנחנו צריכות לעשות הכול כדי להגשים אותם. אל תקשיבו לרעשי רקע, גם אם אומרים לכן מסביב שאין לכן סיכוי, תסמכו על עצמכן.

"למדתי בבית 'האח' הרבה על עצמי. למשל, עד כמה אני חזקה ולא נגררת, ואני גאה בעצמי שהייתי מי שאני ושלא ניסיתי להיות מישהי אחרת בשביל המשחק. למדתי מהחיים גם על זוגיות, ומרגע שהתבגרתי הבנתי שאני לא רוצה להתפשר, ואולי בגלל זה בחמש השנים האחרונות אני לבד. בפרק ב' לא אתפשר על הממון, לכן הוא צריך להיות מיליונר. אני לא צריכה את הכסף שלו, כי יהיה לי את שלי, אני רק רוצה מצליחן – ואם יש לו כסף הוא כנראה איש עם שאיפות. כמובן שהוא צריך להיות חבר טוב ותמיד שם בשבילי, ותזכרו: אם בחורה רוצה לשאוף גבוה, היא צריכה לזרוק את החכה הכי רחוק שהיא יכולה".