עומר נודלמן: "לא התאכזבתי מעצמי כשהחתונה בוטלה"

עומר נודלמן לטרמינל איקס | צילום: דימה טליאנסקי
עומר נודלמן לטרמינל איקס | צילום: דימה טליאנסקי

היא למדה שהיא הכי מאושרת כשהיא מתרכזת בעצמה, מאוהבת ברמות בחבר החדש שלה שון סימנוביץ' ואובססיבית לטיפוח בקטע חריג. עומר נודלמן מגלה מה עושה לה טוב לעור הפנים ולנפש

88 שיתופים | 132 צפיות

עומר נודלמן, בת 26, שחקנית ודוגמנית, עם כחצי מיליון עוקבים באינסטגרם, משמשת שגרירת אתר האופנה טרמינל X לרגל השקת מותג התכשיטים הבינלאומי PANDORA שמצטרף לאתר. רווקה, בזוגיות עם איש הנדל"ן שון סימנוביץ'

>> מצאנו סרום מושלם שגם מחליק את העור וגם מחמיא לאיפור

שגרת טיפוח

"יש לי מודעות גדולה לטיפוח – ברמת האובססיביות. זה עד כדי כך שאני מחליפה את הציפית של הכרית אחת לשלושה ימים. יש לי עור שמן-מעורב, וכילדה מושבניקית עם פצעונים על הפנים, לא ידעתי מה נכון, והמודעות שלי התפתחה כשהגעתי לעולם הדוגמנות. בבוקר אני מתחילה עם סבון פנים של קרן ברטוב ומנגבת עם טישו ולא עם מגבת, בשביל הסטריליות. אחר כך אני שמה סרום של מדכא מלנין ואז סרום ויטמין סי, גם של קרן ברטוב. אני משתמשת גם בקרם עיניים וקרם לחות מולטי ויטמין של בובי בראון. אני אוהבת מאוד גם את קרם הגוף של פנינה רוזנבלום, יש לו ריח נהדר וגם המחיר. מגיל צעיר אני משתמשת בקרם הגנה SPF 50 ולא זזה בלעדיו, אחרי שאימא שלי הזהירה אותי שאם לא אקפיד תהיה לי פיגמנטציה".

סבון פנים של קרן ברטוב. 250 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון פנים של קרן ברטוב. 250 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות ופריימר Vitamine enrich של בובי בראון, 270 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות ופריימר Vitamine enrich של בובי בראון, 270 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"הגעתי לקרן ברטוב בפעם הראשונה לפני שלוש שנים ומאז אחת לחודש אני מגיעה אליה באופן קבוע. היא עושה לי טיפולים לעור עם נטייה לאקנה וגם טיפולים המשלבים מיכשור, גלי רדיו ולייזרים לצד טיפול ליפטינג למיצוק".

>> אקנה הורמונלי: למה זה קורה פתאום באמצע החיים וכיצד לטפל?

אנטי אייג'ינג

"מעבר למיכשור של קרן ברטוב, יש לי בבית מכשיר ביתי מבוסס גלי רדיו, ואני משתדלת להשתמש בו פעמיים בשבוע. הוא נהדר לסגירת נקבוביות ושמירה על עור נקי".

איפור

"זהו תחום שאין לו סוף. מעבר למוצרי הבסיס הקבועים שלי, כל פעם שיוצא מוצר חדש אני רוכשת אותו ומנסה. ביומיום אני לא מתאפרת מעבר ל-BB CREAM של שאנל. כשאני מתאפרת באמת, אני מערבבת שני מייקאפים של אסתי לאודר ושל שאנל, ואני מגיעה איתם לגוון המדויק לי. הסומק הוא של נטע אלחמיסטר, התוחם לשפתיים של בובי בראון, המסקרה של איב סן לורן ואני מדגישה נקודות חן עם המוצר של בר זומר. השפתון האהוב עליי הוא SWEET BERRY של שאנל, המשלב בצידו השני ליפגלוס".

מסקרה YSL LASH CLASH. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה YSL LASH CLASH. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"אני אוהבת בשמים עם ריח נקי, ולא חזקים מדי. גיליתי דרך שחר חיון את הבושם MOJAVE GHOST של BYREDO, ואני לא מחליפה אותו".

בושם MOJAVE GHOST של BYREDO. מחיר 890 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם MOJAVE GHOST של BYREDO. מחיר 890 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער הטבעי שלי הוא בלונד-שטיני וגלי וכיום הוא מאוד יבש מרוב פן בצילומים והפקות. אני גם מתחזקת אותו לאורך זמן עם גוונים. עד לאחרונה טיפלתי בשיער אצל מיקי בוגנים. אבל לאחרונה החלטתי לתת לשיער לנוח מפעולות כימיות, כדי שיבריא. אני חופפת אחת לשלושה-ארבעה ימים עם השמפו של נטורל פורמולה, ולא משתמשת במרכך, רק במסכה של נטורל פורמולה בשילוב המסכה הכחולה של קרסטס. לאחרונה גיליתי מוצר גאוני וזול מאוד – מי קרטין של נטורל פורמולה שאני מתיזה, והוא ממש כמו קסם לשיער".

מסכה של קרסטס לשיקום שיער פגום. 250 ש"ח, ניתן להשיג במספרות המורשות | צילום: יח"צ
מסכה של קרסטס לשיקום שיער פגום. 250 ש"ח, ניתן להשיג במספרות המורשות | צילום: יח"צ

מני פדי

"זה מאוד חשוב לי. ניסיתי בהרבה מקומות בכל הארץ, עד שהגעתי לאשדוד, למאסטרית בשם ליסה גלמן, ואני נוסעת אליה אחת לשבועיים ללק ג'ל. אני אוהבת מראה טבעי של ניוד או פרנץ', אבל לפעמים בקיץ זורמת על צבעים כמו תכלת או צהוב ובחורף הולכת עם שחור. לא פחות חשוב גם למרוח קרם לחות על כפות הרגליים באופן קבוע".

גבות

"יש לי גבות מלאות ואני שמה שמן קיק בשביל לעבות אותן. מושיק טקו מסדר לי אותן ואני מגיעה אליו אחת לחודש-חודשיים. כשאין לי זמן, אני מסדרת לעצמי ומסרקת עם מסרק הגבות של מיקי בוגנים".

כושר

"אני עושה פילאטיס שלוש פעמים בשבוע בסטודיו של מירב דואני, בת דודה של רוני דואני. זה פק"ל. בנוסף, אני עושה פעמיים בשבוע אימוני כוח בסטודיו SK של שחר קידר".

עומר נודלמן בסט הצילומים של טרמינל איקס | צילום: דימה טליאנסקי
עומר נודלמן בסט הצילומים של טרמינל איקס | צילום: דימה טליאנסקי

תזונה

"הייתי ילדה מאוד רזה ועד היום יש לי נטייה להרזיה, אז אני מקפידה כל יום לאכול מספיק חלבון ושומרת על משקל גוף יציב בלי להישקל. חשוב לי להקפיד על שלוש ארוחות קבועות מסודרות ביום. בבוקר אני מתחילה עם שיבולת שועל, דבש, פירות או מעדן חלבון, ויש ימים שהכי בא לי קורנפלקס עם חלב. בין הארוחות אני יכולה לחטוף קפה עם מאפה, ואני אוהבת מאוד פירות מכל סוג, למשל, ובמיוחד אפרסקים. ארוחת הצהריים כוללת חלבון, למשל עוף, שניצל או קציצות שאני מכינה בעצמי. אני יודעת לבשל אבל גם לומדת כל הזמן. למנת החלבון אני מוסיפה פחמימה, כמו פתיתים, אורז או קינואה, וארוחת הערב כוללת לרוב סלט, ביצים וגבינות. לפעמים אני מזמינה סושי או פאד תאי. אין שום דבר שאני אומרת לו 'לא' באוכל, אבל הפטיש האמיתי שלי הוא לשניצל ולשוקולד, אבל הכל במינונים".

>> אשלי וקסמן בקשי: "מאז השבעה באוקטובר האכילה שלי רגשית"

טיפ לחיים

"אני הכי מאושרת כשאני מתרכזת בעצמי ולא בסובבים אותי. למדתי שהכי נכון לי לעשות מה שנכון לעומר, ואז אני הכי נינוחה ומפוקסת, והכל מסתדר. מאוד חשוב להתרכז בסנטר שלנו, ובכלל, אם תגידי לעצמך שאת טובה ונכונה ויפה כמו שאת ואין כמוך, כבר תראי איך הכל מסתדר. כשאת מזמנת לעצמך טוב – הוא מגיע אלייך. מילים ומחשבות מייצרות מציאות. גם בזוגיות אסור לנו לוותר על עצמנו. אני הייתי לפני חתונה שלא קרתה לבסוף. תמיד הקשבתי לעצמי, אבל לפעמים לוקח לך זמן להבין מה טוב בשבילך. לא התאכזבתי מעצמי כשהחתונה בוטלה. להפך, צריך הרבה אומץ בשביל לקחת החלטה כזאת. לפני ארבעה חודשים הכרתי בשיעור פילאטיס את שון סימנוביץ'. כן, אח של קורל סימנוביץ'. הוא איש נדל"ן, בן 30, אני מאוהבת בשיא ואני מרגישה שהוא הבן אדם. חתונה? צריך לתת לנו עוד רגע. אני כבר מכירה את המשפחה, היינו אצל קורל וסרג'יו בברצלונה, ופגשתי משפחה מדהימה. זימנתי לעצמי טוב והוא הגיע".