עינב בובליל: "אני חיה בשלום עם הקמטוטים בצדי הפה"

עינב בובליל | צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti@
עינב בובליל | צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti@

למה היא הפסיקה להזריק חומצה היאלורונית ומה היא מזריקה במקום, איזה שינוי תזונתי היא עשתה ומה היא למדה על החיים? ביקשנו מעינב בובליל שתגלה לנו את סודות הטיפוח שלה, וגילינו הרבה יותר

88 שיתופים | 132 צפיות

עינב בובליל (39), אשת עסקים, בעלת חברת EB לאיפור ומשפיענית רשת עם 400 אלף עוקבים. נשואה ואם לחמישה ילדים, מתגוררת באשקלון.

>> אביה מלכה: "רק בגיל 25 התחלתי לקבל צורה של אישה"

שגרת טיפוח

"מאז שאני זוכרת את עצמי אני מטופחת. תמיד דאגתי לקרמים מטפחים, לציפורניים ולשיער. יש לי סוג עור רגיל ואני מתחילה את שגרת הטיפוח עם סבון פנים של אסתי לאודר ואז לפי סדר שמה סרום, קרם פנים וקרם עיניים של החברה. קרם הגנה הוא מוצר חובה אצלי, ואני משתמשת בזה של ד"ר אובג'י. אני משתמשת גם בסבון גוף של ארגניה, שיש לי אותו בכמה ריחות, וקרם גוף של BATH&BODY. לעתים אני משתמשת גם בשמן גוף של שאנל".

קרם גוף של BATH&BUDY. מחיר 79.90 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם גוף של BATH&BUDY. מחיר 79.90 ש"ח | צילום: יח"צ
Advanced Night Cleansing Geléeג'ל ניקוי של אסתי לאודר. 185 ש"ח | צילום: יח"צ
Advanced Night Cleansing Gelée
ג'ל ניקוי של אסתי לאודר. 185 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"כבר שנתיים אני אצל נוי פשה באור יהודה, ומגיעה אליה פעם בשלושה חודשים. אם יש לי אירוע חשוב אז אני מגיעה אליה לטיפול יופי. בטיפול השוטף היא מנקה לי היטב את העור, כי הסנטר שלי קצת שומני והיא מוציאה לי קומודונים. היא עושה לי גם טיפול הבהרה ומשתמשת במכשור למיצוק העור. בנוסף, פעם בשבוע אני מדביקה ריסים אצל המאפרת שלי דניאל יונסי".

אנטי אייג'ינג

"אחרי הלידה הרביעית עברתי ניתוח למתיחת בטן. חוץ מזה, אני מזריקה בוטוקס וחומרי מילוי כמו סקולפטרה. אני מזריקה חומר מילוי לשקעי העיניים אצל ד"ר אלה אגוזי, ומזריקה רדיאס לאף כדי ליצור לו מראה סולד אצל ד"ר סתו שילוח. אני פחות מזריקה חומצה היאלורונית, כי בעבר הזרקתי והלחיים שלי היו נפוחות מדי. אני חיה בשלום עם הקמטוטים בצדי הפה, זה טבעי וחשוב לי לשמור על מימיקה והבעת פנים טבעית".

איפור

"יש לי מותג איפור משלי שפיתחתי, ומוצרי האיפור שאני משתמשת בהם ביומיום הם משם – הקונסילר, הקונטורים, עיפרון השפתיים והסמקרים הרטובים. המייקאפ שאני משתמשת בו כבר עשר שנים הוא Double Wear של אסתי לאודר".

מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
גלוס של eb cosmetics. מחיר 89 ש"ח | צילום: יח"מ
גלוס של eb cosmetics. מחיר 89 ש"ח | צילום: יח"מ

בושם

"ריחות בשבילי הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח. בשעות היום אני אוהבת בשמים פרחוניים וקלילים עם נוכחות, ובערב בשמים מתוקים-עציים ועוצמתיים. אני אוהבת את הבושם Velvet Instant של חברת ספרינג, וגם את הבשמים של שאנל ולואי ויטון".

 

שיער

"יש לי סוג שיער רגיל וכבר 19 שנה אני עם תוספות שיער. לאחרונה עשיתי שיטה חדשה של תוספות שנקראת צמיד, ובעשור האחרון אני עושה את טיפולי השיער והתוספות אצל אבי פולדי באשדוד – ואני הכי מרוצה ממנו בעולם. אני מגיעה אליו פעם בחודשיים לסדר את התוספות, ועושה תספורת וגוונים על פי צורך. יש לי גם פניסטית בשם ליאור כהן, שמגיעה אליי פעם בשבוע לפן. אני חופפת פעמיים בשבוע עם השמפו של ארגניה, משתמשת גם במרכך ובמסכה שלהם, ולפעמים גם בשמן קיק. בימים שאני בלי פן, אני אני אוספת את השיער בקוקו".

שמפו קיק של ARGANIA. מחיר 43.90 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו קיק של ARGANIA. מחיר 43.90 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני תמיד עם ציפורניים ארוכות ומסודרות, ומגיל 20 אני מטפלת בהן אצל מלי גואטה מאשקלון. אני עושה בנייה אחת לשבועיים וחצי, כולל מילוי, ובצבעים לרוב אני מאוד מעודנת. בקיץ אני מקפידה על פדיקור ולק ג'ל, ובחורף אני נותנת לציפורניים לנוח".

גבות

"אני מטפלת בגבות אצל רינת כהן באשקלון כבר עשרים שנה. הגבות שלי באופן טבעי עבות, והיא רק מסדרת לי אותן. אני מגיעה אליה פעם בחודש ושומרת על המראה הטבעי שלהן".

כושר

"אני מתאמנת קבוע בסטודיו של שירן אלימלך ועושה שלוש פעמים בשבוע אימוני כוח. לאחרונה הייתה לי פריצת דיסק בצוואר, המליצו לי על פילאטיס ואני הולכת לסטודיו של שיראל ברזילי ומאוד התחברתי לזה. הלו"ז שלי עמוס אבל אני מקדישה לכושר שש שעות שבועיות".

תזונה

"יש לי נטייה להשמין ורזיתי במהלך השנים 40 קילוגרמים. אם אני לא שומרת, אני משמינה. היום אני במצב הכי רזה שלי. אני לא מרגישה שאני מקריבה כי הפכתי את נושא האוכל לדרך חיים. בהתחלה זה לא היה קל כי הייתי צריכה לשנות את המוח, כיום אני אוכלת לרוב בריא וכשאני רעבה אני לא שואלת את עצמי אם לאכול לאפה עם שווארמה, אלא אוכל טונה. אם פעם חשבתי על אוכל מטוגן, היום אקח פרוסת לחם כוסמין. אם בעבר יכולתי לאכול בגט שלם, היום אקח רק כמה ביסים ואם בא לי עוגה, אקח כמה ביסים ולא אוכל את כולה. אני חיה טוב עם זה. אני טיפוס שלא יכול להיות דקה בסבל, כי אני מקבלת עצבים ונכנסת לדיכאון. אני אוכלת מה שאני מכינה לילדים, כמו פרגיות, ואם אוכל מפרום אז זה יהיה בלי אורז או תפוחי אדמה. אני אוכלת הרבה ירקות ופירות. לפני אירועים אני תמיד יורדת במשקל, למשל כשעשיתי את החלאקה לבן יוסף ירדתי שלושה קילוגרמים כי לא הצלחתי לאכול מרוב דפיקות הלב. מתוקים אני פחות אוהבת. אם יציעו לי לבחור בין קינוח לקוסקוס, תמיד אעדיף קוסקוס".

>> עומס חום קיצוני? מצאנו את המייקאפ שלא יחנוק לכן את העור

טיפ לחיים

"למדתי להאמין בעצמי, לדבוק במטרה ולא לוותר על החלומות שלי. בניתי את עצמי לבד עם עבודה קשה ואמונה. אני מכורה לעבודה, בגיל 15 כבר עבדתי וגם במהלך השירות הצבאי. היו תקופות שעבדתי בשלוש עבודות והיה קשה, אבל יחד עם יוסי בעלי הפכנו עולמות כדי להצליח. אין אצלי חופשות לידה או לעשות כלום, וכשאין עבודה – אני אייצר יש מאין. אני מוזמנת להרבה פאנלים, אבל לרוב לא באה להתארח ולבזבז 10 שעות מסביב כשאני יכולה לייצר עבודה באותו זמן. אני בן אדם שחולם ומגשים חלומות, ואם את בן אדם טוב – תקבלי טוב בחזרה וההפך. ככה גם אני מלמדת את ילדיי. הפסקתי להקשיב לאנשים רעים שניסו להוריד אותי, ואם הייתי מקשיבה לא הייתי במקום שאני נמצאת היום. אף פעם לא ניסיתי להיות עדינה, לא בסגנון ולא בלבוש, נשארתי נאמנה לעצמי וככה עד היום.

"אני חברה של הילדים שלי, זורמת איתם ולא מתווכחת על דברים שהם לא עקרוניים. אני קשוחה בדברים עקרוניים של ערכים ומוסר. התחתנתי בגיל 23 ולמדתי שבזוגיות אין אגו. אני יכולה לכעוס אבל לעולם לא יקרה שלא אענה לטלפון. יוסי ואני לא מחזיקים דברים בבטן, הוא החבר הכי טוב שלי ואני שלו. אנחנו מהווים דוגמה לילדות שלי, הן אומרות 'אני רוצה שבעלי יהיה כמו אבא שלי'. אנחנו צריכות לחלום ולקוות כל הזמן. אני רוצה להמשיך לגדול ושמוצרי האיפור שלי יגיעו לסאפורה, ואני מכוונת לשם. החלום שלי מתמיד הוא שבגיל 120, כשיגיע הזמן שלי ללכת לעולמי, הבית רחב הידיים שבנינו ושווה הרבה כסף, יתחלק בין ילדיי שלא יצטרכו לעבוד קשה ויהיה להם הון עצמי".