להיות רותם סלע

הדוגמנית הלוהטת נותנת ל-MAXIM הצצה קטנה לחייה הפרטיים

88 שיתופים | 132 צפיות

רותם סלע טענה באוזניי במהלך הראיון שאין אף שאלה שתשתיק אותה או תגרום לה למבוכה, אבל בכל פעם ששאלתי שאלות מעט אינטימיות יותר היא עקפה אותן באלגנטיות ושיגרה בחיוך קטן תשובה סתומה שאין הרבה מה לעשות איתה. כזו היא רותם. טיזרית מפוכחת, שלא תיתן לך לגרור אותה למחוזות בלתי רצויים. מה שכן, היא מודעת היטב ל"כוסיותה" ולהיותה אחת מהדוגמניות הלוהטות ביותר כיום בארץ, ועל פי הפרסומים – גם המרוויחות ביותר.

סלע (24) גרה במרכז ת"א בדירה שכורה, אנד יס גייס – היא פנויה. לא שיש לכם סיכוי גדול או סיכוי בכלל, אבל בוא נאמר שיש כאלה שיהיה להם יותר ועל כך בהמשך. רותם משחקת ומדגמנת בפול טיים ג'וב וגם לומדת שנה שנייה משפטים ומינהל עסקים במרכז הבין תחומי בהרצליה. אפשר לראות אותה כבר עונה שנייה במגזין הבידור של גיא פינס בכבלים, דוחפת מיקרופון לפנים של סלבס ממש כמוה.

גם היא כמו הרבה דוגמניות לאחרונה, מנסה את כוחה במשחק. בימים אלה מצטלמת רותם לסדרת דרמה חדשה לערוץ 2 בשם "על קצות האצבעות" העוסקת בעולם המחול. רותם משחקת, כמה מפתיע, דוגמנית. אבל זה לא התפקיד היחיד של סלע מול המצלמות. בקרוב יחלו צילומי סרט אמריקאי בשם "אל תתווכחו עם ז'ואן" בכיכובו של אדם סנדלר. לרותם הובטח שם תפקיד קטן לצד השחקנים הישראלים עידו מוסרי וימית סול. "זו לא תהיה הפריצה ההוליוודית שלי כיוון שנפח התפקיד קטן", היא אומרת. "אבל זה כיף גדול להצטלם לסרט ולדעת שרוצים אותי".

איך את מתקשרת למשחק?
"אני רואה קשר בין דוגמנות ומשחק. כל דוגמנית צריכה להעביר משהו, לשדר משהו. זה לא איזה טרנד. גם מה שאני עושה בפינס דורש מימיקות של משחק. אין נתק בין הדברים וזה לא זר לי. משחק זה אחד הדברים שצריך. כמו זמר, שכמה שהוא לא ילמד פיתוח קול, אם הוא לא מוסיקלי הוא לא יהיה טוב אף פעם. כך גם שחקן צריך להיוולד עם זה. אני מאמינה שיש לי את זה, גם בלי ללמוד משחק. יש תחומים שאני לא יודעת עד כמה הלוק מדבר. ברור שזה שאני כוסית עוזר. אני מביאה משהו מעצמי ואת השאר עושים בחזרות ובהכוונות מהבמאי".



התפקיד שלך ב"גיא פינס" קצת מבלבל. את לא מוצאת את עצמך נשאלת את אותן שאלות שאת שואלת?
"אני חושבת על עצמי כשאני שואלת את השאלות. אני רואה את עצמי נשאלת ומשתדלת לא לשאול שאלות שאני עצמי לא הייתי עונה עליהן, למרות שאין שום שאלה שתצליח להשתיק אותי. אני יוצרת אווירה רגועה ונינוחה ומקפידה לא לשאול שאלות תוקפניות מדי".

על פי הפרסומים, סלע היא אחת הדוגמנית המרוויחניות הגדולות ביותר בשוק, עם הכנסות המתקרבות למיליון שקל בשנה. "אין לי מושג כמה אני מרוויחה" – אומרת רותם ומשדרת אמינות. "הכסף שאני מרוויחה לא עושה לי כלום ובוא נאמר שלא בשביל זה אני פה. אני חיה חיים רגילים, בדירה שכורה, אני מבסוטה. עכשיו קניתי אוטו חדש, סוזוקי סוויפט. זהו".

לאן את פונה כרגע בקריירה המסועפת שלך?
"אני לא הולכת לכיוון מסוים. אני מאמינה שאם לא דוחפים זה מגיע לבד. אני נהנית לשחק, ולדגמן ולראיין אצל פינס. ברור שהכסף הגדול בא מדוגמנות, אבל הייתי מתפרנסת יפה גם מהדברים האחרים שאני עושה".

איזה מין ילדה היית?
"הייתי סוג של טום בוי. מוקפת חברים, תמיד עם רולר בליידס או סקייט בורד. לא ממש במרכז החברה".

מאיזה רגע הבנת שאת יפה?
"תמיד ידעתי שאני נראית בסדר, אבל אף פעם לא היה דיבור על זה שאני יפה באופן מיוחד. לפחות לא במשפחה שלי. מי שיפה – היופי תמיד פותח לו דלתות ואפשר לראות את זה ביום יום. זה אולי ריקני – אבל זו האמת. איך אני רואה את זה? סתם בנחמדות של אנשים ביום יום. אבל זה גם הרבה ממה שאני משדרת. אמא שלי אמרה תמיד: 'חייכי לעולם והעולם יחייך אלייך בחזרה'. אם הייתי יפה אבל עם פרצוף רוטן, כועס או סנובי, אז לא היו כל כך נחמדים אליי".

קשה לגברים להתחיל איתך?
"זה אכן יותר קשה לגברים להתחיל איתי. יש מי שמנסה, אבל 99.9 אחוז הם לא מצליחים".

למה?
"קודם כל רוב חיי אני במערכות יחסים, דבר שני, כמו כל בחורה – הוא צריך למצוא חן בעיני".

מה הוא צריך להיות?

"אינטליגנט, חכם, אמביציוזי, טוב לב, מפנק ואוהב בעלי חיים. יש לי שני חתולים"

ומבחינה חיצונית?
"אין טייפ מסוים. אני בכלל לא מסתכלת על הקטע החיצוני. מה שחשוב לי זה רק האופי.

יש לי שריטה לגבר שמנגן ושר. שיהיה לו גיטרה ביד או תופים – זה כבר נותן לו 20 נקודות בונוס.. האקסים שלי דווקא לא היו מוסיקאים".

איך את מתייחסת להערות שזורקים עליך ברחוב?
"זה מאוד משנה מי מעיר לי. אם זה אנשים שמזהים אותי וזורקים איזה מחמאה, זה מאוד כיף לקבל אהבה מהציבור. אבל אם זה כל מיני ערסים שלא מזהים וסתם רואים איזה כוסית עוברת זה דבר נבזה ושפל ומשפיל את הבחורה. אני לא מגיבה אליהם. זה פתטי ואני נעלבת בשם כל הבחורות".

בחורות מתחילות איתך?
"פעם התחילה איתי בחורה אבל זה היה לפני המון זמן. היא אמרה שאני מוצאת חן בעיניה באיזה מסיבה ואני אמרתי לה לא. כך זה נגמר. מה, אתה רוצה שאני אספר לך על האורגיות המטורפות שעשינו אחר כך?"



מה עם להצטלם בערום?
"כרגע לא".

ואחר כך?
(מחייכת) "כנראה שגם לא. לא רואה צורך".

הציעו לך פעם?
"הציעו, אבל זה היה יותר בקטע חברי ולא מקצועי".

פנטזיה שעוד לא הגשמתי?
"זה לא לעיתון".

עושה ספורט?
"כיום לא. בעבר הייתי שחקנית כדורעף בנבחרת ביה"ס וגלשתי הרבה ברולרבליידס וסקייטבורד".

ובשעות הפנאי מה את עושה?
"אין לי שעות פנאי. אם אני לא עובדת או לומדת אני בדר"כ במחשב, מתכתבת וגולשת באתרים למיניהם, בעיקר ישראליים".

מבשלת?
"את הדברים הרגילים. אני יכולה לשים ספגטי במים ואחרי זה להוציא את המים ולפזר גבינה צהובה. גם שניצל ואורז אני עושה. בעתיד אני מאד רוצה להיות אמא שמבשלת לילדים. אמא מסורתית כזו".

את קוראת את מדורי הרכילות בעיתונים?
"אני קוראת את מדורי הרכילות אבל זה לא המדור הראשון שאני פותחת. אני מעודכנת בלי להתעדכן. מי שחי את החיי הברנז'ה בת"א – הכל מגיע אליו".

מוסיקה?
"רק ישראלי. כוורת, גזוז, גידי גוב, דודה, מאיר אריאל, שוטי הנבואה, קורין אלאל, מוש בן ארי".

פורנו?
"לגיטימי. לא דוחה אותי. אין לי שום גישה לזה".

קעקועים?
"בטח. יש לי ארבעה כולל אחד גדול של נוצה על הגב".

עגילים או נזם?
"בעבר היו לי בלשון, בפופיק ובגבה. עכשיו לא".

ניתוחים פלסטיים?
"לא עשיתי. זה עניין של הרגשה. אם משהו מאוד מפריע בחיצוניות. העיקר שתרגיש טוב עם עצמך. לא פוסלת בעתיד".



משחק האסוציאציות

יאיר לפיד – דביק

שמעון גרשון – מלי לוי

חיים רביבו – גבר מצליחן

גיא פינס – בוס

מיכל אמדורסקי – מוכשרת

אסתי גינצבורג – מדהימה

אהוד בנאי – אליל

יותם הלפרין – גבוה

בועז או מרינה – מרינה

נולד לרקוד או רוקדים עם כוכבים? לא זה ולא זה

בית הבובות או שוטי הנבואה? אתה עושה צחוק. ברור ששוטי הנבואה…

אסיה או אירופה? אירופה

דודי בלסר או אנחל בונני? שניהם לא הטעם שלי

כבלים או לווין? כבלים

ביטלס או פינק פלויד? ביטלס

להגיש תוכית סקס בטלוויזיה? לא מתאים לי, כי זה הנושא שהכי פחות מעניין אותי לדבר עליו. יותר מעניין מוסיקה או תוכנית תחקירים.

 

מתוך מגזין MAXIM