ההשראה של יניב קצב

יניב וערן קצב. צילום: זיו שדה
יניב וערן קצב. צילום: זיו שדה

מעצב השיער יניב קצב, מחצית מהמותג "ערן ויניב קצב" , חושף את מקורות ההשראה המסקרנים שלו המשפיעים על עבודתו

88 שיתופים | 132 צפיות

מה היא המוזה שלך?

המוזה שלי היא 3 ילדיי המקסימים – מאור (5), מיכאל (3), עומר (1). לשלושתם שיער שונה זה מזה, וזה לכשעצמו עבורי השראה מאד גדולה.

מדוע בחרת בהם וכיצד הם משפיעים על חייך ועל העבודה שלך?

בחרתי בהם כי הם למעשה, החיים והמציאות היומיומית שלי וגם העתיד. מעבר לשינויים אישיותיים שעוברים עליי בזכותם, הם גם גורמים לי לשינויים מקצועיים ולהבנה של דברים מסוימים שקשורים בעבודת עיצוב השיער. יש להם שיער מאד שונה בין אחד לשני, צרכיהם שונים, אחד עם שיער קצר וחלק ולכן, אתאים לו תספורות קצרות ומגניבות, לשני שיער דק, דליק ומתולתל ובנוסף גם סובל מקרקפת רגישה וסובל משריפה כשלא שמים לו קרם הגנה בשמש לכן נתאים לו קרם הגנה מיוחד שגם יתאים לסוג העור הרגיש שלו נטול מרכיבים כימיים וכדומה. לשלישי שיער חלק ודק, הכי מקלות שיש ולכן אתאים לו משהו אחר. ילדיי למעשה משקפים את קהל הלקוחות המגוון –  כל אחת מגיעה עם הסגנון שלה, סוג הקרקפת שלה, רצונותיה וכמובן הדברים שמתאימים רק לה.

מה אתה עושה כשאין לך מוזה?

במלא הצניעות, כמעט נדיר כשאין לי מוזה. ואם קרה מקרה כזה, אני תמיד משתדל לחשוב פשוט, ללא סיכונים בתספורת ומוסיף נגיעות מעניינות. אני מאמין כי בסופו של דבר אלוהים יצר את הנכון והפשוט ללא סיבוכים מיותרים.

מהם עוד מקומות (חפצים) מעוררי השראה בשבילך? ומהו המקום בו אתה מקבל הכי הרבה השראה?

הצעצועים של ילדיי וחפציהם מביאים לי את ההשראות הכי גדולות, כמו משחקי הלגו, בובות החיות והברבי. כשאני משחק עם הילדים בחדר המשחקים שלהם, אני מקבל רעיונות מאד מעניינים של תסרוקות ותספורות בצבעים לא קונבנציונליים. כשחושבים על זה, הרבה מאוד עיצובים מדליקים של תספורות נולדו לי כתוצאה ממשחקים עם בובות.