מקצוענות, חדשנות ואנושיות

רפואת שיניים. צילום: שאטרסטוק
רפואת שיניים. צילום: שאטרסטוק

זהו השילוב המנצח, ההופך את רשת מרפאות השיניים לילדים ולמבוגרים של ד"ר איתן וד"ר סיגלית בלומר לסיפור הצלחה מרשים ומרגש כאחד

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

 

כשהמטופלת המטופחת בתחילת שנות ה־50 לחייה, אישיות מוכרת וידועה, הופיעה במרפאת השיניים של ד"ר איתן בלומר וסיפרה לו בעצב כי שנים שהיא לא מחייכת בפה מלא – הוא ידע מיד שהוא יוכל לעזור לה. עיקר בעייתה נבעה מחרדתה הקשה מטיפולי שיניים וד"ר איתן בלומר, בעל הניסיון הרב במטופלים חרדתיים הצליח להרגיע אותה והיא עברה את הטיפול הדנטלי שממנו כה חששה – בהצלחה רבה. כיום אגב, היא לא מפסיקה לחייך.

ד"ר איתן בלומר סיים את לימודי רפואת השיניים באוניברסיטת רומא בשנת 1985 כשהוא הישראלי היחיד, מתוך מחזור של 100 סטודנטים. לאחר שחזר ארצה התקבל כמתמחה במחלקת פה ולסת בבית החולים תל השומר, שם הוכשר ותפקד כרופא במחלקה. בהמשך עבד כרופא בבית החולים הדסה עין כרם, במחלקה לרפואת הפה, בה רכש ניסיון רב בטיפול במטופלים חרדתיים,שהפחד שלהם כה חזק,שמונע מהם לגשת ולקבל טיפול דנטלי.

הבלומרס. צילום: יח"צ
הבלומרס. צילום: יח"צ

מהם תחומי הטיפול העיקריים במרפאה?

במרפאה חמישה תחומי התמחות עיקריים: טיפול שיניים בילדים ע"י מומחים ברפואת שיניים לילדים, כירורגיה ושתלים דנטליים ע"י מומחים בכירורגיה פה ולסת, שיקום פה מקיף, טיפולי מחלות חניכיים בלייזר ואסתטיקה דנטלית לעיצוב החיוך.

טיפולי החניכיים בלייזר מהווים נדבך חשוב ביותר וייחודי בטיפול במחלות חניכיים כיוון שהלייזר מאפשר אידוי רקמת חניכיים חולה, חיטוי
המקום והקטנת כמות החיידקים המעודדת יצירת רקמת חניכיים בריאה במינימום תחושת כאב במהלך הטיפול.

[tmwdfpad]לדבריו: "במרפאתנו יש שני מכשירי לייזר העובדים בצורה קבועה שאני מפעיל. אני בעל הניסיון הרב ביותר בישראל בטיפולי חניכיים לשיניים בלייזר, ומהיחידים שקיבלו את ההכשרה וההסמכה מהאקדמיה האמריקאית לטיפולי שיניים בלייזר בשנת 2002. ניסיוני הרב בטיפולי חניכיים מוצלחים בלייזר בטכניקה minimal invasive מייתר פעמים רבות את הצורך בהתערבות כירורגית אגרסיבית בניתוחי חניכיים, לשמחת המטופלים."

מי שאחראית במרפאה על הטיפול בילדים היא שותפתו לחיים ולמקצוע של ד"ר איתן, ד"ר סיגלית בלומר, מומחית ברפואת שיניים לילדים מהמובילות בארץ המשמשת גם כמנהלת המחלקה לרפואת שיניים לילדים באוניברסיטת תל אביב. את לימודי רפואת השיניים סיימה ד"ר בלומר בהצטיינות בשנת 1988 באוניברסיטת תל אביב, אותה היא מגדירה כ"ביתה השני". כיום ד"ר  בלומר מלמדת, מדריכה ובוחנת את דור הרופאים והמומחים הצעירים שלומדים רפואת שיניים לילדים, בעלת פרסומים מדעיים בינלאומיים ומרצה בכנסים בארץ ובעולם.

חדשנות ומקצועיות. צילום: שאטרסטוק
חדשנות ומקצועיות. צילום: שאטרסטוק

במרפאות הפרטיות היא מטפלת בילדים מרקעים שונים: בעלי קשיי תקשורת, בעלי צרכים מיוחדים וילדים שחוו טראומות. "מדובר בילדים שצריך להעניק להם המון אהבה וביטחון", היא מסבירה, "במסגרת הטיפול אני משתמשת בגז צחוק, בתרופות ׳טשטוש׳, במכשיר הרדמה ממוחשבת, במכשיר לייזר לטיפול בילדים וכמובן בכל החומרים והטכניקות החדשניות ביותר.

היכולת שלי ליצור קשר עם ילדים בכל הגילאים ולגעת בילד כדי שיאמין בי ויבטח בי – היא הבסיס הכי חשוב להצלחת הטיפול".

מה הוא ייחודה של המרפאה?

במהותנו אנו מיישמים עד היום את המונח "רפואת שיניים משפחתית" הכוללת את כל תשומת הלב, הדאגה, השירות המעולה, המקצועיות  והאכפתיות לכל התא המשפחתי לאורך השנים, וכך אנו ומטופלינו משפחה אחת מורחבת  וגדולה.

 

כתובת המרפאות: תל אביב, ראול ולנברג 20 בניין A, רמת החייל [מתחם ההיי טק],

6488235־03 | חולון, סוקולוב 88, 03-5046798